Convertirem la teva feina en notícia

No n’hi ha prou de fer-ho bé, s’ha de comunicar bé. Amb una bona estratègia de comunicació aconseguiràs reforçar la teva marca, tenir presència als mitjans de comunicació, fer conèixer els teus projectes i atraure nous clients.

T'ho expliquem?
Més

Gabinet de premsa

Notes de premsa, rodes de premsa, plans de comunicació, publicitat, entrevistes...

Més

Webs i xarxes socials

Creació de pàgines web, elaboració de vídeos, màrqueting on line, gestió de xarxes socials:...

Més

Continguts i publicacions

Catàlegs, revistes, díptics, memòries corporatives, llibres per encàrrec, traduccions,...

Lidera Comunicació ha organitzat una roda de premsa per presentar el nou celler Pla de Morei, una iniciativa que treballa pel ressorgiment del sector de la vinya a l'Anoia, propietat d’una família d’emprenedors vitivinícoles que fa més de vint anys que es dediquen a la vinya de cultiu ecològic a la Torre de Claramunt i ara han decidit fer un pas més i elaborar el seu propi vi. A la presentació hi han assistit els diferents mitjans comarcals, que s'han apropat al celler per conèixer aquest nou projecte.

Gràcies a una inversió de més de mig milió d’euros, el projecte de la família Bartrolí-Sangüesa, amb Mercè Sangüesa al capdavant, ha esdevingut una realitat: ja són al mercat els seus primers vins, una producció de 15.000 ampolles de vi elaborat amb raïm propi, batejat amb noms relacionats amb la indústria paperera de la comarca, i emparat en la DO Catalunya.

Els propietaris de Pla de Morei estan convençuts del potencial vitivinícola de l’Anoia i per això es proposen recuperar part de l’esplendor vitivinícola que la comarca havia tingut al principi del segle XX, quan a la Torre de Claramunt -on es troba el celler-, el 84% de la superfície cultivada era vinya. La comarca de l’Anoia tenia en aquell moment més hectàrees de vinya que la veïna DO Penedès, i des de Pla de Morei volen treballar per recordar aquest potencial i posar-lo en valor utilitzant el concepte “Viticultors de l’Anoia” per tornar a posicionar l’Anoia com a territori de llarga tradició vitivinícola i també per dignificar la feina dels pagesos que s’hi ha dedicat durant dècades.

En un context de debat sobre el preu del raïm, la família Bartrolí-Sangüesa, propietaris de 85 hectàrees de cultiu al cavall entre l’Anoia i el Penedès (als termes municipals de La Torre de Claramunt, Carme i Sant Joan de Mediona), han decidit apostar pel seu propi negoci, construint un celler que va finalitzar la primavera de 2018 i que ja ha realitzat la seva primera verema, posant el vi a la venda i alhora impulsar el negoci enoturístic.

L’anyada 2018 de Pla de Morei, la primera, ja és al mercat des de fa alguns mesos. Es tracta d’una producció de 15.000 ampolles de 6 vins –quatre blancs i dos negres- que porten noms com ara Filigrana, Mirador, o Saial, noms relacionats amb la indústria paperera tant arrelada al territori. El cent per cent del raïm utilitzat per elaborar els vins de Pla de Morei prové de les pròpies vinyes de cultiu ecològic plantades a partir de 1997 i situades al voltant del celler. Els vins, elaborats amb l’assessorament tècnic de l’enòloga d’origen francès Edith Soler, se centren en les varietats autòctones garnatxa blanca i ull de llebre, però també hi han incorporat varietats internacionals com el chardonnay, el merlot i la incroccio manzoni.