Convertirem la teva feina en notícia

No n’hi ha prou de fer-ho bé, s’ha de comunicar bé. Amb una bona estratègia de comunicació aconseguiràs reforçar la teva marca, tenir presència als mitjans de comunicació, fer conèixer els teus projectes i atraure nous clients.

T'ho expliquem?
Més

Gabinet de premsa

Notes de premsa, rodes de premsa, plans de comunicació, publicitat, entrevistes...

Més

Webs i xarxes socials

Creació de pàgines web, elaboració de vídeos, màrqueting on line, gestió de xarxes socials:...

Més

Continguts i publicacions

Catàlegs, revistes, díptics, memòries corporatives, llibres per encàrrec, traduccions,...

Del 6 al 9 de novembre va tenir lloc el Rec.020 en una edició especial que celebrava el 10è aniversari del festival de pop-up stores igualadí. Lidera Comunicació, responsable del departament de premsa de l'esdeveniment en les últimes edicions, es va encarregar d'atendre i gestionar els diferents mitjans d'àmbit nacional i estatal que es van apropar al barri del Rec per descobrir el festival.

Els informatius i el programa España Directo de TVE, els informatius de TV3, l'Agència Catalana de Notícies, els programes Bentrobats i Connecti.cat de La Xarxa, Catalunya Ràdio, El País i El Punt Avui són alguns dels mitjans que van fer ressò del festival, entrevistant a organitzadors i dissenyadors del Rec.0

L’organització del festival apunta que el Rec.020 “va bàtre rècord de visitants”, especialment en la jornada de dimecres, la més participada de la història del Rec, segons els organitzadors. En aquest sentit, des de l’organització no només es valora la gran afluència de persones que van omplir les més de 80 pop-up stores de marques i dissenyadors que ocupaven el circuit del Rec.0, sinó també la bona acollida de l’oferta cultural que es proposava per celebrar el 10è aniversari; des dels concerts, amb Joan Colomo, Beth, Senyor Oca, les Rec Battle, les sessions de Dj o jazz, fins a les visites guiades a adoberies, com l’antiga adoberia Cal Salat, l’adoberia en actiu Curtits Badia o l’adoberia museïtzada Cal Granotes. Totes elles, segons apunta l’organització, van haver d’ampliar els torns de visites per poder absorbir la gran afluència de públic.

Moda i cultura han conviscut al llarg dels quatre dies de Rec.0 amb una oferta gastronòmica que en aquesta edició ha fet una aposta per la cuina de proximitat, a més de les propostes culinàries dels food trcuks, amb plats d’arreu del món. En aquest sentit, dissabte al migdia va tenir lloc el Recmeeting “Consum km0”, una taula rodona amb Ricard Espelt, Laia Tresserra i Roc Barnils. Els Recmeeting a càrrec de l’expert en transformació digital, Genís Roca, i el pensador estratègic i consultor David Reina, van tenir també una bona acollida com a activitats complementaries al shopping radical del Rec.020.  

La propera edició del Rec.0 tindrà lloc la primera quinzena de maig de 2020, tot i que encara falta confirmar-ne els dies.