Convertirem la teva feina en notícia

No n’hi ha prou de fer-ho bé, s’ha de comunicar bé. Amb una bona estratègia de comunicació aconseguiràs reforçar la teva marca, tenir presència als mitjans de comunicació, fer conèixer els teus projectes i atraure nous clients.

T'ho expliquem?
Més

Gabinet de premsa

Notes de premsa, rodes de premsa, plans de comunicació, publicitat, entrevistes...

Més

Webs i xarxes socials

Creació de pàgines web, elaboració de vídeos, màrqueting on line, gestió de xarxes socials:...

Més

Continguts i publicacions

Catàlegs, revistes, díptics, memòries corporatives, llibres per encàrrec, traduccions,...

Els dies 24 i 25 de febrer el recinte de l’Escorxador d’Igualada va acollir la segona edició de la fira tèxtil BSTIM, una fira que va néixer l’any 2015 amb l’objectiu d’impulsar la relocalització de la producció tèxtil. Enguany, ha estrenat novetats com el Fresh Fashion i ha aconseguit consolidar-se com una fira europea de referència en la producció de fabricació tèxtil de proximitat. Lidera Comunicació, per segon any consecutiu, s’ha ocupat de la comunicació de la fira en tasques de relació amb els mitjans de comunicació i difusió de l’esdeveniment a nivell comarcal, nacional, estatal i internacional.

En aquesta segona edició, s’ha aconseguit una bona presència als mitjans de comunicació, tant generalistes –en les seves secció d’economia— com especialitzats en tèxtil i moda. Entre d’altres, se n’han fer ressò el suplement “Els diners” del TN vespre de TV3, la secció d’economia de La Vanguardia, els informatius de Catalunya Ràdio, agències de comunicació a nivell nacional i estatal com l’Agència Catalana de Notícies o l’agència Efe i un ampli ventall de mitjans de comunicació comarcals. En els mitjans de referència del sector del tèxtil i la moda , BSTIM va comptar amb la presència de mitjans tan importants com Ediciones Sibila –editora de revistes com Punto Moda—, Pinkermoda o Modaes. A nivell internacional, BSTIM també s’ha fet ressò en mitjans especialitzats com Knitting Insdustry.