Convertirem la teva feina en notícia

No n’hi ha prou de fer-ho bé, s’ha de comunicar bé. Amb una bona estratègia de comunicació aconseguiràs reforçar la teva marca, tenir presència als mitjans de comunicació, fer conèixer els teus projectes i atraure nous clients.

T'ho expliquem?
Més

Gabinet de premsa

Notes de premsa, rodes de premsa, plans de comunicació, publicitat, entrevistes...

Més

Webs i xarxes socials

Creació de pàgines web, elaboració de vídeos, màrqueting on line, gestió de xarxes socials:...

Més

Continguts i publicacions

Catàlegs, revistes, díptics, memòries corporatives, llibres per encàrrec, traduccions,...

Aquest octubre Igualada va acollir la segona edició de l'Esport i Natura, un esdeveniment que va reunir a més de 28.000 persones. Lidera es va ocupar de la comunicació del festival, posant l'accent en la comunicació 2.0, sent Facebook una eina indispensable per arribar al públic potencial.

L'estratègia de segmentació del públic de Facebook és el millor aliat per optimitzar la publicitat: permet que ens dirigim a un grup de persones determinades, aconseguint un perfil concret. La clau, doncs, és saber-ne escollir el perfil. En aquest cas es va optar per limitar la ubicació del públic a les rodalies d'Igualada, Manresa, Vilafranca, Cervera i Martorell i per captar un públic familiar. Les plataformes 2.0, doncs, obren portes de gran potencial en el món de la comunicació.