Lidera Comunicació

Zhou Mengxin, la co-xef del Somiatruites, empresa de la qual Lidera és la responsable de premsa i comunicació, guanya el premi “Cuiner 2019” del Fòrum Gastronòmic de Barcelona. Un guardó que s’ha decidit en un 70% pel vot de la ciutadania, i en un 30% per la valoració d’un comitè d’experts i crítics gastronòmics. Mengxin és la primera dona que aconsegueix aquest premi.

Lidera Comunicació ha organitzat una roda de premsa per presentar el nou celler Pla de Morei, una iniciativa que treballa pel ressorgiment del sector de la vinya a l'Anoia, propietat d’una família d’emprenedors vitivinícoles que fa més de vint anys que es dediquen a la vinya de cultiu ecològic a la Torre de Claramunt i ara han decidit fer un pas més i elaborar el seu propi vi. A la presentació hi han assistit els diferents mitjans comarcals, que s'han apropat al celler per conèixer aquest nou projecte.

Del 6 al 9 de novembre va tenir lloc el Rec.020 en una edició especial que celebrava el 10è aniversari del festival de pop-up stores igualadí. Lidera Comunicació, responsable del departament de premsa de l'esdeveniment en les últimes edicions, es va encarregar d'atendre i gestionar els diferents mitjans d'àmbit nacional i estatal que es van apropar al barri del Rec per descobrir el festival.

Lidera Comunicació hem començat el curs en un nou espai situat al barri del Rec d’Igualada. D'aquesta manera ens sumem a les més de 20 noves empreses de diferents sectors (disseny, fotografia, noves tecnologies...) que s'han ubicat en aquest barri al llarg dels darrers anys.

En el context de la 4a edició de la Jornada Gastronòmica de les Plantes Oblidades, Lidera Comunicació ha col·laborat amb el col·lectiu Eixarcolant per donar a conèixer el potencial gastronòmic que tenen les plantes oblidades, les que comunament anomenem "males herbes". La jornada va tenir lloc el passat 13 d'abril a Igualada i és una iniciativa única al sud d'Europa que té l'objectiu de posar en valor les espècies silvestres i les varietats agrícoles tradicionals, donant-ne a conèixer el seu ús i ensenyant com poden contribuir a fomentar una alimentació saludable i una agricultura sostenible.

"Sigues lliure, llegeix" ha estat la campanya que Lidera Comunicació ha realitzat per l'APPEC, amb l'objectiu de promoure la lectura de revistes en català. L'eix principal de la campanya era un vídeo promocional amb desenes de cares conegudes com Toni Soler, Neus Bonet, Pepa Plana i Eliseu Climent, tots ells vinculats el sector editorial, que posaven veu a la campanya.