Lidera Comunicació

El passat 31 de març va tenir lloc a Barcelona l’acte de celebració del 10è aniversari de la Barcelona Graduate School of Economics (BGSE) que va aconseguir reunir sis Premis Nobel d’Economia, entre els quals hi havia Bengt Holmström i Oliver Hart, els guardonats el passat any 2016. La jornada va comptar amb diverses personalitats destacades del món de l’economia i del sector empresarial, així com també de professionals i ex-alumnes que actualment es troben en el sector de la recerca econòmica.

Des del més de gener el grup Clade s’ha incorporat com a client de l’empresa igualadina Lidera Comunicació. Clade, el grup cooperatiu més important de Catalunya, està format per un conjunt d’empreses cooperatives de diferents sectors d’activitat que comparteixen uns valors i maneres de fer en l’àmbit de l’economia social. Les empreses que formen grup Clade són: Abacus, Blanquerna, Lavola, Suara, Comunitat Minera Olesana, Grup Som, Corma, Cooperativa Plana de Vic, Orquestra Simfònica del Vallès i Escola Sant Gervasi.

Un any més Igualada ha viscut cinc dies intensos amb l’European Balloon Festival, el certamen que omple la ciutat de globus aerostàtics, festa i persones de totes les edats i procedències que vénen gaudir de la màgia i l’espectacularitat dels globus. Enguany, la repercussió del festival als mitjans de comunicació ha estat especialment intensa, tenint en compte el gran nombre d’impactes en mitjans de comunicació de referència a nivell internacional com The Guardian, National Geographic, The Economist, The Wall Street Journal, International Business Times, Financial Times, The Irish Times, The Telegraph o The Seattle Times. Unes repercussions de gran valor que marquen un salt qualitatiu en la difusió arreu del món d’aquest festival tan arrelat a Igualada.

El dijous 3 de març a partir de les 21 hores el Teatre Municipal de Girona acull la gala dels Premis Enderrock 2016 – XVIII Premis de la Música Catalana. Per segon any consecutiu, Lidera Comunicació s'ocupa de la comunicació de la gala, des de l'atenció als mitjans de comunicació fins a la difusió d'informació, gestió d'entrevistes, programes i directes.

Els dies 24 i 25 de febrer el recinte de l’Escorxador d’Igualada va acollir la segona edició de la fira tèxtil BSTIM, una fira que va néixer l’any 2015 amb l’objectiu d’impulsar la relocalització de la producció tèxtil. Enguany, ha estrenat novetats com el Fresh Fashion i ha aconseguit consolidar-se com una fira europea de referència en la producció de fabricació tèxtil de proximitat. Lidera Comunicació, per segon any consecutiu, s’ha ocupat de la comunicació de la fira en tasques de relació amb els mitjans de comunicació i difusió de l’esdeveniment a nivell comarcal, nacional, estatal i internacional.